Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (76)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лазарєв М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лазарєв М. І. 
Модель засобів навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 272-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_43
Обгрунтовано й розроблено модель засобів навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Розроблена модель базується на моделях змісту та методу навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі формування їхнього системного мислення. Модель засобів навчання містить опис основних видів професійної діяльності, базових форм мислення (поняття, судження, умовиводи) та базових операцій мислення (порівняння, виділення істотного, абстрагування, узагальнення, конкретизація, класифікація, аналіз, синтез).Обоснована и разработана модель средств обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов. Разработанная модель базируется на моделях содержания и метода обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов на основе формирования их системного мышления. Модель средств обучения содержит описание основных видов профессиональной деятельности, базовых форм мышления (понятия, суждения, умозаключения) и базовых операций мышления (сравнение, выделение существенного, абстрагирование, обобщение, конкретизация, классификация, анализ, синтез).In the article the model of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineers-teachers are substantiated and developed. The model is based on models of the content and method of teaching basic theory of technical systems of the future engineers-teachers on the basis of the formation of systems thinking. A model of learning describes the main types of professional activities, basic forms of thinking (concepts, judgments, inferences) and basic operations of thinking (comparison, a significant selection, abstraction, generalization, specification, classification, analysis, synthesis).
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.942 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лазарєв М. І. 
Метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі формування системного мислення [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_41
Обгрунтовано та розроблено метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Розроблено структурну та функціональну моделі методу навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі діяльнісного підходу та використання базових форм мислення (поняття, судження, умовиводи) та базових операцій мислення (порівняння, виділення істотного, абстрагування, узагальнення, конкретизація, класифікація, аналіз, синтез).Обоснован и разработан метод обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов. Разработаны структурная и функциональная модели метода обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов на основе деятельностного подхода и использования базовых форм мышления (понятия, суждения, умозаключения) и базовых операций мышления (сравнения, выделение существенного, абстрагирование, обобщение, конкретизация, классификация, анализ, синтез).In article a method of learning the basics of the theory of technical systems for the future engineers and educators are substantiated. The author developed a structural and functional model of the method of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineers and educators based on activity approach and the use of basic forms of thinking (concepts, judgments, conclusions) and basic thinking operations (comparisons, highlighting the essential, abstraction, generalization, specification, classification, analysis , synthesis).
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.377 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Лазарєв М. І. 
Проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів: сучасний стан та перспективи вдосконалення [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_28
Розглянуто проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів. Проаналізовано сучасну навчальну літературу з цього напрямку. З огляду на обрану тематику розглянуто та порівняно моделі подання знань із галузі штучного інтелекту. Обгрунтовано актуальність запровадження моделі з використанням каузальних мереж у практику викладання дисципліни.Рассмотрены проблемы обучения неразрушающему контролю будущих инженеров. Проанализирована современная учебная литература по этому направлению. С учётом выбранной тематики, рассмотрены и сравнены модели представления знаний из области искусственного интеллекта. Обоснована актуальность внедрения модели с использованием каузальных сетей в практику преподавания дисциплины.Modern academic literature in this field is being analysed. In view of the subject matter chosen the models of presenting knowledge in the field of artificial intelligence are being considered and compared. The urgency of implementing the model using causal networks into practice of teaching the discipline is proved.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.708 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Коваленко О. Е. 
Про реалізацію концепції розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Е. Коваленко, В. І. Лобунець, М. І. Лазарєв, А. П. Тарасюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 7-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_3
Розглянуто питання реалізації концепції розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні, проаналізовано зміни, які відбулися останніми роками, та проблеми, що назріли в системі ІПО. Висвітлено досвід Української інженерно-педагогічної академії зі створення сучасної ефективної системи підготовки інженерно-педагогічних кадрів в Україні.Рассмотрены вопросы реализации концепции развития инженерно-педагогического образования в Украине, проанализированы произошедшие в последние годы в системе ИПО изменения и назревшие проблемы. Освещён опыт Украинской инженерно-педагогической академии по созданию современной эффективной системы подготовки инженерно-педагогических кадров в Украине.The article deals with the issues of realizing the Engineering Pedagogical Education Development Concept in Ukraine. The changes and urgent problems of EPE are analyzed. The Ukrainian Engineering Pedagogics Academy?s experience in creating modern effective training system for engineering pedagogical personnel in Ukraine has been described.
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.864 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Лазарєв М. І. 
Інтеграція теоретичного і виробничого навчання в ПТНЗ із використанням модульних технологій. Системний підхід [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, Н. В. Божко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 98-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_13
Проведено системний аналіз інтеграції теоретичного і виробничого навчання в ПТНЗ із використанням модульних технологій. Запропоновано класифікацію інтеграційних підходів у ПТО.Проведен системный анализ интеграции теоретического и производственного обучения в ПТУЗ с использованием модульных технологий. Предложена классификация интеграционных подходов в профессионально-техническом образовании.The systems analysis of integration of theoretical and industrial training in vocational schools with the use of modular technologies is carried out in the article. A classification of integrational approaches to vocational-technical education is suggested.
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.616 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Лазарєв М. І. 
Розробка каузальних мереж подання змісту навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_11
Розглянуто проблеми навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів та інженерів-педагогів. Проаналізовано існуючі підходи до вдосконалення навчального процесу. Запропоновано напрями розробки мережевої моделі подання знань на основі каузальної мережі. З урахуванням структури та специфіки дисципліни обрано найефективнішу модель.Рассмотрены проблемы обучения неразрушающего контроля будущих инженеров и инженеров-педагогов. Проанализированы существующие подходы к усовершенствованию учебного процесса. Предложены направления разработки сетевой модели представления знаний на основе каузальной сети. С учетом структуры и специфики дисциплины выбрана самая эффективная модель.The article considers problems of teaching non-destructive control to future engineers and teacher-engineers. The existing approaches to improving the educational process are analyzed. The areas are suggested of developing a network model of knowledgepresentation based on causal networks. Taking into account the structure and specificity of a discipline, the most effective model is selected.
Попередній перегляд:   Завантажити - 979.987 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Лазарєв М. І. 
Цілі і зміст навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на засадах формування системного мислення [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_11
Обгрунтовано і розроблено цілі і зміст навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Цілі такого навчання - формування знань, умінь, навичок студентів, системного мислення. Теоретично обгрунтовано і розроблено структурно-функціональну модель змісту навчання, яка дозволяє формувати у студентів системне мислення.Обоснованы и разработаны цели и содержание обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов. Цели такого обучения - формирование знаний, умений и навыков студентов, системного мышления. Теоретически обоснована и разработана структурно-функциональная модель содержания обучения, которая позволяет формировать у студентов системное мышление.The paper based and developed objectives and content of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineer-educators. Author identifies that learning objectives is the formation of knowledge, skills and systems thinking students. Theoretically proved and developed structural-functional model of learning content, which allows students to form a system thinking.
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.562 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Лазарєв М. І. 
Розробка методики навчання неруйнівного контролю як інноваційний процес [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 196-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_34
Розглянуто питання розробки методики навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів із використанням каузальних мереж через призму інноваційного процесу. Визначено елементи, що складають галузі технології, реалізації та ринку. Встановлено можливість застосування певних методів дослідження кожного елементу. Встановлено можливість зниження рівнів невизначеностей елементів у процесі ітерації.Рассмотрены вопросы разработки методики обучения неразрушающего контроля будущих инженеров-педагогов с использованием каузальных сетей через призму инновационного процесса. Определены элементы, составляющие области технологии, реализации и рынка. Установлена возможность применения определенных методов исследования каждого элемента. Установлена возможность снижения уровней неопределенностей элементов в процессе итерации.The article considers issues of developing of nondestructive testing training methods of future engineers-pedagogues with the use of causal networks in the light of innovation process. It is defined the elements that make up the field of technology, implementation and market. The authors established the possibility of use of certain methods of research of each element. The possibility of reducing the levels of the elements uncertainty by the iteration process was established.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.731 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Лазарєв М. О. 
Методи творчої діяльності в евристичній освіті [Електронний ресурс] / М. О. Лазарєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 110-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.026 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лазарєв М. І. 
Метод навчання термодеформаційних процесів при зварюванні металів на основі подвійної інтеграції [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, М. В. Попов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.925 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лазарєв М. В. 
Розвиток туристичної галузі в Україні: реалії та перспективи [Електронний ресурс] / М. В. Лазарєв // Управління розвитком. - 2014. - № 11. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_11_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Косарчук О. В. 
Динаміка ефективності довготривалого застосування контрзаходів на радіоактивно забруднених територіях у віддалений період після аварії на ЧАЕС [Електронний ресурс] / О. В. Косарчук, М. М. Лазарєв, О. М. Кадигріб // Ядерна фізика та енергетика. - 2014. - Т. 15, № 3. - С. 285-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2014_15_3_12
За результатами трьох-п'ятирічних досліджень наведено усереднені дані динаміки радіологічної ефективності довготривалого застосування мінеральних добрив (МД) у віддалений період після аварії на ЧАЕС. Показано, що на радіоактивно забруднених чорноземних грунтах застосування МД не призводить до достовірного зниження радіоактивного забруднення врожаю сільськогосподарських культур. На дерново-підзолистих і торфових грунтах застосування МД як складової частини комплексу протирадіаційних заходів залишається ефективною мірою. Радіологічна ефективність застосування МД залежить від співвідношення N:K.
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.754 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Лазарєв М. О. 
Самореалізація творчих і духовних цінностей особистості в евристичній освіті [Електронний ресурс] / М. О. Лазарєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 270-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.589 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Косарчук О. В. 
Вплив піскування торфових ґрунтів на зменшення надходження 137Cs в рослини [Електронний ресурс] / О. В. Косарчук, М. М. Лазарєв // Ядерна фізика та енергетика. - 2015. - Т. 16, № 2. - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2015_16_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Лазарєв М. П. 
Про первиннi радiацiйнi ушкодження реакторних конструкцiйних матерiалiв [Електронний ресурс] / М. П. Лазарєв, О. С. Бакай // Доповіді Національної академії наук України. - 2013. - № 2. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2013_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лазарєв М. О. 
Особливості і проблеми сучасної евристичної освіти майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / М. О. Лазарєв // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 23. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_23_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Лазарєв М. О. 
Особистісно-діалогічний стиль спілкування в сучасній гуманістичній освіті [Електронний ресурс] / М. О. Лазарєв // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 15. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_15_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.912 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Лазарєв М. О. 
Особливості і проблеми сучасної евристичної освіти майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / М. О. Лазарєв // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 22. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_22_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Левчук С. Є. 
Сучасний стан із забрудненням 137Сs молока корів у північних регіонах України [Електронний ресурс] / С. Є. Левчук, М. М. Лазарєв, В. В. Павлюченко // Ядерна фізика та енергетика. - 2016. - Т. 17, № 1. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2016_17_1_13
Проаналізовано результати вибіркового моніторингу вмісту 137Cs у молоці корів приватного сектора в населених пунктах, в яких відзначається перевищення допустимих рівнів вмісту радіоактивного цезію у молоці протягом 30 років після аварії на ЧАЕС. Мережа моніторингу, що створена в інституті, охоплювала найбільш критичні, з точки зору вмісту 137Cs в молоці корів, населені пункти Житомирської, Рівненської і Волинської областей. Наведено дані щодо радіонуклідного забруднення молока корів за 2011 - 2015 рр., хоча спостереження по мережі моніторингу проводяться з 1990-х рр. Багаторічні дані показують, що зараз динаміка забруднення молока корів приватного сектора в цих населених пунктах зіставна зі зменшенням активності 137Cs за рахунок його фізичного розпаду.
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.849 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Лазарєв М. О. 
Діагностика самореалізації пізнавально-творчих якостей студентів і старшокласників в евристичному навчанні [Електронний ресурс] / М. О. Лазарєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 2. - С. 64-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 695.014 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського